اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع لوازم ضروری زندگی بین مددجویان سیل‌زده گلوگاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: به تمامی مددجویانی که در سیل ۱۲ آبان دچار آسیب شده بودند پس از برآورد خسارت توسط کارشناسان ،ملزومات مورد نیاز مددجویان تهیه و خدمات لازم ارائه شد.

توزیع لوازم ضروری زندگی بین مددجویان سیل‌زده گلوگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد کوچکی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از مناطق سیل‌زده انجام شد، اظهار کرد: به مددجویان روستاهای لمراسک، ولمازو، تیرتاش گلوگاه و یک خانواده در روستای کوهستان بهشهر در سیل اخیر خسارت وارد شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های به عمل‌آمده در سیل اخیر به هفت طرح اشتغال در بخش‌های دامداری و صنفی آسیب جزیی وارد شد، تصریح کرد: در این بخش مجموعا ۴۸ میلیون تومان برآورد خسارت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: همچنین هفت واحد مسکن مددجویی در گلوگاه دچار آبگرفتگی شد که دو واحد آن در معرض آسیب جدی قرار دارد و در صورت تایید توسط کارشناسان بنیاد مسکن، کمیته امداد آمادگی دارد تا خدمات عمرانی، تعمیر و بازسازی این واحدهای مسکونی را انجام دهد.

کوچکی بیان کرد: با کمک خیران به مددجویان آسیب دیده از سیل لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، فرش، تلویزیون، پتو، موکت،اجاق گاز، ماشین لباس شویی مجموعا به ارزش ۲۳ میلیون و ۵۰۰هزار تومان تهیه و به آنها تحویل داده شد.

وی گفت: به تمامی خانوارهای آسیب دیده از سیل بابت معیشت لوازم منزل در مجموع ۹میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: با توجه به هماهنگی‌های بعمل‌آمده با بیمه حوادث مددجویی، ارزیابی میزان خسارات وارده، برای تمامی مددجویان آسیب دیده از سیل، توسط کارشناسان بیمه انجام شده است و همچنین پیگیریهای لازم به منظور جبران خسارت در بخش‌های مسکن و اشتغال با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و سایر دستگاههای مرتبط مانند جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول